קריפטו.קום Crypto.com

קריפטו.קום הוקמה בשנת 2016 והחלה את דרכה בתור ״מונאקו״ (Monaco). החברה גייסה 26.7 מיליון דולר באמצעות הנפקת הטוקן MCO, תוך כדי הבטחה להפיץ כרטיס אשראי לשימוש בטוקן שלה. המטרה הייתה להאיץ את מעברו של ההמון אל עבר שוק המטבעות הדיגיטליים, תוך שימוש בסלוגן ״מטבע דיגיטלי בכל ארנק״ שילווה את התהליך.




בשנת 2018 רכשה מונאקו את הדומיין Crypto.com בסכום משוער של כ-10 מיליון דולר ועברה מיתוג מחדש. בנוסף הוציאה לאור את הוויטפייפר של CRO, הטוקן החדש של Crypto.com

באתר החברה קיימת גם אוניברסיטה בה אפשר למצוא מידע בסיסי וחומר לימודי על שוק המטבעות הדיגיטליים, טכנולוגיות שונות, אבטחה, מסחר וכו׳.

כמו כן, קריפטו.קום מציעה יחידת מחקר בה ניתן למצוא מאמרים ומחקרים בנושאים כמו Defi, כרייה, אינפלצית טוקנים ועוד.

בסך הכול, קריפטו.קום רוצה ליצור חווית משתמש נוחה ופשוטה לכל סוגי המשתמשים ללא צורך בידע קודם בתחום. זאת היא מנסה להשיג באמצעות הפיצ’רים העיקריים הבאים:

ארנק Crypto.com



קריפטו.קום מציעה ארנק לטלפון החכם שתומך בלמעלה מ-50 סוגי מטבעות וביניהם ביטקוין, אתריום, ריפל, BNB, לייטקוין, CRO דוג קוין קארדנו ועוד.

הארנק Crypto.com אינו ארנק בעל קוד פתוח והוא למעשה מוגדר כ-״Custodian wallet״ – כלומר, המפתחות הפרטיים אינם נמצאים בבעלות המשתמשים, בדומה לארנקים בזירות מסחר ולכן אין למשתמשי הארנק בעלות מוחלטת על המטבעות שלהם.


הרשמו ותתחילו לסחור היום : לחצו פה

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Pages